وزیر راه و شهرسازی گفت : بارش سنگین برف در شهرهای غرب مازندران که از هفته گذشته تاکنون ، بخش زیادی از شهزهای این استان را گرفتار کرد ،خوشبختانه تلفات جانی نداشت .

عباس آخوندیˈ روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق غرب مازندران در در رامسردرگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : پس از باز کردن جاده شهرهای این منطقه از مازندران ، نیروهای راهداری در حال بازگشایی جاده دسترسی روستاهای کوهستانی این شهرها هستند و تا 48 ساعت آینده ، همه مسیرهای روستایی نیز به طور کامل باز می شوند .

وی بیان کرد : حضور موثر و مداوم نیروهای امدادی دولتی، نظامی و مردمی ، نقش فراوانی در کاهش آسیب های این بحران داشت.

وزیر راه وشهرسازی همچنین به اهمیت راهداری اشاره کرد و گفت : تلاش برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به جاده های کشور می تواند مانع از بروز بحران در مواقع خطر و حادثه شود .

آخوندی ادامه داد : حفظ و نگهداری از راه های کشور که ارزشی بیشتر از 200 هزار میلیارد تومان دارند ، نیازمند تهیه و برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته است .

وی گفت : در شرایط فعلی ، حفظ راه های موجود ، اهمیتی بیشتر از ساختن راه ها و جاده های جدید دارد که باید با تجهیزو به روز رسانی امکانات ، این سرمایه را حفظ کنیم .