خسارت بیش از 45 میلیاردی برف به مدارس رامسر
مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت:برف سنگین و بی سابقه اخیر به 24 مدرسه 45 میلیاردو 80 میلیون ریال خسارت وارد کرد.
"محمد رسول حیدرپور"روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: 2 مدرسه در این شهرستان تخریب و یک مدرسه دیگر نیز امنیت لازم را جهت ادامه تحصیل دانش آموزان ندارد و در واقع بیش از یک سوم مدارس این شهرستان آسیب دیده اند.
وی بیان داشت:میزان خسارات وارده توسط کارشناسان و مدیران مدارس با دقت لازم بر آورد شده و امید واریم درزمینه تامین آن نیزتوجه شود.
وی ادامه داد:ازفرمانداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان ،ادارات کل آموزش و پرورش ،نوسازی و تجهییز مدارس ، مدیران مدارس ،اعضای انجمن اولیا و مربیان شهرداران ،بخشداری ،شورای اسلامی بخش مرکزی ،دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و اصحاب رسانه قدر دانی می نماییم.
شهرستان رامسر حدود 10 هزارنفر دانش آموز دارد.
عباس احمدی ماچیانی،کارشناس ارشدفقه و مبانی حقوق اسلامی، خبرنگار