فرماندار رامسر گفت:میزبانی شایسته اجلاس غیرمتعهدها در شرایط حساس جهانی و اوضاع خاورمیانه موجب عزتمندی و تقویت قدرت چانه زنی و دیپلماسی کشور شد.

رستم زرودی با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما افزود:آمریکا ،اسراییل و استکبار جهانی تمام تلاش خود را داشتند تا به هر نحو ممکن اجلاس تهران را با فشارهای خود کم رنگ نمایند تا جاییکه اصلا تمایل به حضور دبیر کل سازمان ملل نداشتند این در صورتی است که حضور پرنگ دبیر کل سازمان ملل و سران کشورها ی عضو این بار نیز دشمنان قسم خورده ما را در حاشیه قرار داد.

وی اظهار داشت:اجلاس تهران در شرایط دشوار و پیچده اوضاع سیاسی خاورمیانه و تحریم ها علیه کشور ما روند تحولات را دگرگون ساخت و بار دیگر کشور ما را در صدر توجهات  جهانی قرار داد.

وی گفت:دشمنان نظام چه بخواهند و چه نخواهند ایران قدرت برتر منطقه ایی است که احترام متقابل و تقویت روابط با کشورها را تحت سیاست های مقام معظم رهبری دنبال می نماید و اجلاس تهران حقانیت ما را بیش از پیش اثبات نمود.

وی گفت:راه روشنی که جمهوری اسلامی در پیش گرفته همان راه امام و شهداست و پیروزی نهایی از آن ملت با بصیرت ایران است.